Robin SL

Špičkové závodní kolo, které jezdí český UCI Continental Team Pardus -Tufo Prostějov.
robinsl

2 000 Kč sleva na srpnovou
dodávku vyprší za:

  • Osobní testovací jízda a konzultace
  • Individuální přístup
  • Termín dodání nejpozději do konce srpna‬

Vítězství je v detailech

Nejlepší materiály, skvělá tuhost, responzivita a luxusní design. Na rámu se toho za dobu jeho vývoje už moc vylepšit nedá. Výhoda proto vzniká složením celé řady malých detailů, které ve výsledku šetří minuty při průjezdu cílem.

Týmové závodní kolo, které jezdí český UCI Continental Team Pardus -Tufo Prostějov
Luxusní metalíza, subtilní odlehčená vidlice a karbonová kola Equator spolu tvoří nádhernou harmonii
Speciální výztuhy masivních rámových trubek pro zvýšení tuhosti, vnitřní vedení kabeláže a designové vychytávky dělají z Robina SL výjimečný stroj
Kokpit je vytvořen z jednohu nerozebíratelného karbonového kusu. Tato konstrukce nabízí ultra lehkou hmotnost, pohodlný úchyt, odtlumení a luxusní design
Mohutná stavba a masivní dolní spojka zajišťuje nekompromisní tuhost ve sprintu i v těžkých stoupání
Profilovaná, výškově nastavitelná aerodynamická sedlovka tvoří jeden celek s rámem
Zámek sedlovky je integrován do rámu. Speciální výztuhy rámových trubek zvyšují pevnost a tuhost cele konstrukce
Uchycení sedla v ližinách a na kloubu umožňuje dokonalé nastavení posedu

Vyrábíme rám jako kdyby to byla bojová stíhačka

Použitý karbon splňuje nároky pro použití v letectví, přesto ho pro delší než krátké polety raději nepoužívejte. Říkáme tomuhle přístupu Air Wing Resin System. Stejně jako křídla bojových stíhaček musí odolat zátěži 1,4 machu, tedy 1,4 násobku rychlosti zvuku, klademe na naše rámy stejné nároky. Nechceme nikoho podceňovat, ale takhle rychle na kole asi nepojedete. I tak můžete být v klidu – rám tuhle zátěž v pohodě vydrží.

Proces výroby je tak trochu věda

Každý rám používá technologii tvarování rámu EPS (Expandable Polystyrene System), kdy jsou vrstvy karbonu položeny na polystyrenové jádro. To se vlivem působení tepla při tvrzení roztahuje až na 10 násobek svého původního objemu a pomáhá vytlačit maximum přebytečné pryskyřice z konstrukce. Díky tomu je možné vyrobit pevnější a lehčí rám. Po ukončení tvrzení je polystyrenové jádro z vnitřku rámu beze zbytku odstraněno chemickou cestou. Vnitřní strana je díky tomu dokonale hladká a bez zbytků materiálu. Kdyby šel rám otočit naruby, bude vypadat stejně dobře jako zvenku.

Jako materiál je použit UMH (Ultra High Modulus) karbon, to znamená, že stačí méně karbonu aby bylo dosaženo stejné tuhosti jako u méně kvalitních vláken. Při pokládání jednotlivých vrstev dosahujeme různých vlastností dané části rámu tak, že se prepreg (předimpregnovaná vlákna) různí podle toho, jakou sekci zrovna modelujeme. Proto jsou části které mají být pevné opravdu pevné. A části které mají pružit nebo pohlcovat vibrace dělají přesně tohle. A to dokonce jen v požadovaném směru. Rám se díky tomu chová jak jezdec potřebuje – správná kombinace pevnosti, torzní tuhosti, odolnosti a pružnosti.

Kompozit je doplněn o karbonová nanovlákna (CNT), která zvyšují výslednou pevnost a snižují hmotnost hotového výrobku. Nanovlákna rovněž snižují riziko skrytých bublin a prasklin, které mohou v budoucnosti způsobit selhání materiálu. Odolnost materiálu při nárazu je díky CNT o 20% vyšší, než u standardního kompozitu.

Tohle se děje v jedné formě (All In One Molding). Žádné části rámu tak nejsou vyráběny a kompletovány zvlášť. Vše se vytvrdí jako jeden celek. Díky absenci spojů se snižuje váha a potenciální chybovost.

Všechny uvedené metody činí každý vyrobený rám odolnějším, pevnějším a trvanlivějším. Přesně to, co od karbonu chcete. Zároveň to znamená méně vyhozených vadných rámů ve výrobě – a tedy nižší cenu finálního produktu.

Ultrazvuková kontrola

Každý rám je ve výrobě zkontrolován neinvazivní ultrazvukovou technologií jako prevence skrytých prasklin. Díky tomu výrobu opouštějí jen rámy, které jsou ve 100% stavu. A to i v případech, které lidské oko neodhalí. Mašina se nemýlí.

Vlastní výzkum a vývoj

Pardus se může chlubit 3 testovacími centry, která neustále pracují na vylepšování technologie. Rovněž zde probíhá zátěžové a nárazové testování.

UCI Certifikace

Rám je certifikovaný Švýcarským UCI a splňuje nejpřísnější kritéria na kvalitu.

Parametry

Komponenty
Rám Pardus, celokarbonový, 890g ve velikosti M
Velikost rámu 700C x XS, S, M, L, XL
Vidlice Pardus, celokarbonová
Sedlovka Pardus, karbon, aerodynamická
Představec + řídítka Pardus Carbon (monocoque)
Kola Equator 30/45 mm (galuska)
Počet rychlostí 22
Kliky Ultegra 8000 / Ultegra 8050, 52 – 36T
Kazeta Ultegra 8000 / Ultegra 8050, 11 – 28T
Přesmykač Ultegra 8000 / Ultegra 8050
Přehazovačka Ultegra 8000 / Ultegra 8050
Řazení Ultegra 8000 / Ultegra 8050
Brzdy Ultegra 8000 / Ultegra 8050
Sedlo Prologo / Selle Italia
Váha 6,8 kg ve velikosti M – na karbonových kolech a bez pedálů

Geometrie

Cena a objednání

Kola jsou dostupná v barevném provedení modro-fialová metalíza.

Zvýhodněná cena platí ještě:

Domluvte si testovací jízdu na tel. ‭+420 732 654 969‬

Model Výbava Kola cena
Robin SL Ultegra 8000 Equator 30 nebo 45 mm (karbon, galuska) 89 900 Kč / 3 770 €
87 900 Kč / 3 300 €
Robin SL Ultegra 8050 Equator 30 nebo 45 mm (karbon, galuska) 109 900 Kč / 4 120 €
107 900 Kč / 4 050 €
Robin SL rámová sada vč. sedlové trubky bez výbavy bez kol 49 900 Kč /1 860 € €

Cena zahrnuje galusky i pláště. Lze objednat i na plášťových kolech Equator 35C/50C za příplatek 2 500 Kč.

Jak si kola objednat

1) Kontaktujte milan.simek@eqnx.co pro představení či testovací jízdu, nebo pošlete rovnou objednávku
2) Po objednání obdržíte zálohovou faktura na 50 % z celkové ceny
3) Vaše objednávka se poté zadá do výroby
4) Předpokládaný termín následující dodávky je do 31. 8. 2020, uzávěrka pro tuto dodávku končí 5. 7. 2020

Díky přímé distribuci rovnou z továrny ušetříte maximum peněz na nákupu nového kola.

Další modely

Stále váháte?
Nemůžete se rozhodnout?

Domluvte si návštěvu nebo rovnou testovací jízdu.

Testovací centrum Zlín
budova 34, Areál Svit, Zlín mapa →
tel.: +420 732 654 969

Testovací centrum Praha
N1 sport s.r.o., Hornoměcholupská 68, Praha 10-Hostivař mapa →
tel.: +420 732 654 969

Testovací centrum Prostějov
mapa →
tel.: +420 732 654 969

Milan Šimek

Milan Šimek

Ředitel Equinox Europe, s.r.o. a bývalý závodník
s vámi rád před nákupem každé kolo osobně projede