Pardus Gomera Ultra

Špičkové aerodynamické závodní kolo na triatlon nebo TT
zboku_2

Gomera Ultra

  • Špičkové aero provedení
  • Kotoučové brzdy
  • Luxusní design
  • Skvělý poměr cena/výkon

Video

Vítězství je v detailech

Gomera je raketa, na které budete vyhrávat. Na první pohled je jasné, že je to ortodoxní závodní stroj pro ty, co to myslí vážně. Až uvidíte cenu, začnou vás svrbět prsty.

Pardus Gomera Ultra
Plochý profil rámu a mohutná středová spojka zajišťuje nejen skvělou aerodynamiku, ale taky naprosto monstrózní torzní tuhost pro ty, co do toho hodně šlapou.
Tohle je prostě kokpit, za který si chcete sednout. Mezi řídítky je aerodynamická lahev na nápoj s hadičkou. Hrazda, sedí na několika segmentech, díky kterým je možné zvýšit nebo snížit vzdálenost hrazdy od řídítek a najít ideální aerodynamickou polohu právě pro vás. Pohodlné loketní podpěrky.
Aerodynamická sedlovka a speciální časovkářské sedlo dovolují odpovídající rozsah nastavení, abyste se na kolo pohodlně poskládali.

Vyrábíme rám jako kdyby to byla bojová stíhačka ✈️

Použitý karbon splňuje nároky pro použití v letectví, přesto ho pro delší než krátké polety raději nepoužívejte. Říkáme tomuhle přístupu Air Wing Resin System. Stejně jako křídla bojových stíhaček musí odolat zátěži 1,4 machu, tedy 1,4 násobku rychlosti zvuku, klademe na naše rámy stejné nároky. Nechceme nikoho podceňovat, ale takhle rychle na kole asi nepojedete. I tak můžete být v klidu – rám tuhle zátěž v pohodě vydrží.

Proces výroby je tak trochu věda 🔬

Každý rám používá technologii tvarování rámu EPS (Expandable Polystyrene System), kdy jsou vrstvy karbonu položeny na polystyrenové jádro. To se vlivem působení tepla při tvrzení roztahuje až na 10 násobek svého původního objemu a pomáhá vytlačit maximum přebytečné pryskyřice z konstrukce. Díky tomu je možné vyrobit pevnější a lehčí rám. Po ukončení tvrzení je polystyrenové jádro z vnitřku rámu beze zbytku odstraněno chemickou cestou. Vnitřní strana je díky tomu dokonale hladká a bez zbytků materiálu. Kdyby šel rám otočit naruby, bude vypadat stejně dobře jako zvenku.

Jako materiál je použit UMH (Ultra High Modulus) karbon, to znamená, že stačí méně karbonu aby bylo dosaženo stejné tuhosti jako u méně kvalitních vláken. Při pokládání jednotlivých vrstev dosahujeme různých vlastností dané části rámu tak, že se prepreg (předimpregnovaná vlákna) různí podle toho, jakou sekci zrovna modelujeme. Proto jsou části které mají být pevné opravdu pevné. A části které mají pružit nebo pohlcovat vibrace dělají přesně tohle. A to dokonce jen v požadovaném směru. Rám se díky tomu chová jak jezdec potřebuje – správná kombinace pevnosti, torzní tuhosti, odolnosti a pružnosti.

Kompozit je doplněn o karbonová nanovlákna (CNT), která zvyšují výslednou pevnost a snižují hmotnost hotového výrobku. Nanovlákna rovněž snižují riziko skrytých bublin a prasklin, které mohou v budoucnosti způsobit selhání materiálu. Odolnost materiálu při nárazu je díky CNT o 20% vyšší, než u standardního kompozitu.

Tohle se děje v jedné formě (All In One Molding). Žádné části rámu tak nejsou vyráběny a kompletovány zvlášť. Vše se vytvrdí jako jeden celek. Díky absenci spojů se snižuje váha a potenciální chybovost.

Všechny uvedené metody činí každý vyrobený rám odolnějším, pevnějším a trvanlivějším. Přesně to, co od karbonu chcete. Zároveň to znamená méně vyhozených vadných rámů ve výrobě – a tedy nižší cenu finálního produktu.

Ultrazvuková kontrola 🔍

Každý rám je ve výrobě zkontrolován neinvazivní ultrazvukovou technologií jako prevence skrytých prasklin. Díky tomu výrobu opouštějí jen rámy, které jsou ve 100% stavu. A to i v případech, které lidské oko neodhalí. Mašina se nemýlí.

Vlastní výzkum a vývoj ⚛️

Pardus se může chlubit 3 testovacími centry, která neustále pracují na vylepšování technologie. Rovněž zde probíhá zátěžové a nárazové testování.

UCI Certifikace 🏅

Rám pro dráhové závodění je certifikovaný Švýcarským UCI a splňuje nejpřísnější kritéria na kvalitu. Znáte Švýcary...

Parametry

Komponenty
Rám Pardus Gomera Ultra Disk, celokarbonový, pevné osy 12 x 142 mm
Velikost rámu S, M, L, XL
Vidlice Pardus Gomera Ultra Disk, celokarbonová, pevné osy, 12 x 100 mm
Sedlovka Pardus Gomer Ultra, karbon, aerodynamická, Di2 kompatibilní
Řídítka Pardus Gomera Ultra Triatlon, karbon, aero
Představec Pardus Gomera Ultra, karbon
Kola Pardus PW3 DB, hliníková, tubeless, center lock, pevne osy 100 x 12 / 142 x 12 mm, ráfek 25 x 27 mm
Kliky Shimano 105 R7000, 50 – 34T
Kazeta Shimano 105 R7000, 11 – 28T, 11 rychlostí
Přesmykač Shimano 105 R7000
Přehazovačka Shimano 105 R7000 (pro max 30 T)
Řazení Micro Shift BS – A11 2 x 11
Brzdy TRP RL970, karbonové páky / Shimano BR-RS305
Sedlo Selle Italia Iron Evo
Barva Červená – bílá a modrá - zlatá
Rotor Shimano RT 70, center lock, prední 160 mm, zadní 140 mm
Řetěz KMC X11
Váha 9,5 kg ve velikosti M

Geometrie

Cena a objednání

Kolo je k dispozici ve dvou barevných provedeních: červená – bílá a modrá – zlatá.

Model Výbava Kola cena
Gomera Tri Ultra Shimano 105 R7000 Pardus PW3 DB (hliník, plášťová) 77 900 Kč/ 3 139 €

Jak si kola objednat

1) Kolo si nezávazně zarezervujte v poptávkovém formuláři níže
2) My Vás poté budeme obratem kontaktovat.

3) Veškeré Vaše další dotazy rádi zodpovíme na tel.: +420 732 654 969 nebo na e-mailu info@eqnx.co


Díky přímé distribuci rovnou z továrny ušetříte maximum peněz na nákupu nového kola.

Další modely

Poptávkový formulář

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám obratem ozveme.
Robin SL: Vyprodáno
Spark Evo Disc: naskladnění 7/2021
Spark: naskladnění 8/2021
Spark Disc: naskladnění 9/2021
Gomera Ultra: naskladnění 9/2021

* Povinný údaj

Stále váháte?
Nemůžete se rozhodnout?

Domluvte si návštěvu nebo rovnou testovací jízdu.

Testovací centrum Zlín
budova 34, Areál Svit, Zlín mapa →
tel.: +420 732 654 969

Testovací centrum Prostějov
mapa →
tel.: +420 732 654 969

Milan Šimek

Milan Šimek

Ředitel Equinox Europe, s.r.o. a bývalý závodník
s vámi rád před nákupem každé kolo osobně projede